// Letters For You



Hello I'm Faa Rossellendra. Put your hands up (Y)




Put your Cox Code here! (y)

♥ The Faa
♥ Love
♥ Sunshine
♥ Letters



Template by: Rifnida

Background: Lyssa

Best Viewed in: Google Chrome

Older Post | Newer Post
thanks bye :)
18 June 2012 | 9:34 pm | 0 Love Letters


Hi *lap air mata* malik .. thanks k :) aku tak marah kau pun .. aku tahu dah dua hari kita lost contacts .. aku tahu , kau mesti suka kan bila aku nangis untuk kau mcm ni !! kau yg buat aku diamkan diri !! kau mesti tahu kenapa tiba-tiba aku diamkan diri !! disebabkan member kau , aku dah tanak percaya lagi ape kau cakap !! aku bukan bahan mainan yg senang kau jual , yg senang kau beli !! tak semudah tu kau nak tipu aku .. mati bukan bahan gurauan k !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

selalunya aku down mcm ni , ada jee orang yg selalu teman aku .. apa aku nak jwb dengan epuyy besok ? aku takut :'( hm aku tak boley sembunyikan senyuman aku mcm ni ... malik , jaga diri kau baik-baik .. aku pernah cakap dengan kau kan , yg aku susah nak terima lelaki lain ? tp mulai detik ni , aku akan buang segala-galanya tentang kau .. aku try lupakan kau .. takde lagi kau dalam hidup aku .. jaga diri kau baik-baik :') hope kekal dengan mana-mana perempuan yg kau sayang :') bye