// Letters For You



Hello I'm Faa Rossellendra. Put your hands up (Y)




Put your Cox Code here! (y)

♥ The Faa
♥ Love
♥ Sunshine
♥ Letters



Template by: Rifnida

Background: Lyssa

Best Viewed in: Google Chrome

Older Post | Newer Post
10 months :*
14 June 2012 | 7:44 pm | 0 Love Letters
Maghrib woii ? o.O hee selamat berbuka puasa sape yg puasa tu :p Trolololo xD Hi , aku nak cerita kat korang semua ... harini aku genap 10 bulan kenal malik :> heeeeeeeeeeeee :p aku sebenarnya terima malik sebab aku sayang dia .. cuma dia yg boley tahu isi hati aku .. tp dia tak pernah faham aku , korang kena tahu tu !! Ni aku jujur k ... yang penting aku sayang malik :*



Hi sayang , harini kita genap 10 bulan kenal :') kenal k bukan couple xD hee b , i sayang you k !! please tahu yg i sayang you sangat-sangat !! b , mungkin i tak boley nak jadi yg sempurna untuk you :') i mintak maaf k :'( i tak dapat nak jd yg terbaik .. tp i cuba k jd yg terindah dalam hidup you :>

b , please jaga diri you baik-baik .. kalau jodoh kita panjang , insyaAllah kita terus macam ni :') i loveyoumuchhh :* bye ........................